Bijna zover! - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Sharon en Jeroen - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Sharon en Jeroen - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Sharon en Jeroen

02 November 2014 | Nederland, Amstelveen

Nog maar één nachtje slapen en dan is het zover!
Tassen zijn gepakt, huis is opgeruimd en vrienden en familie gedag gezegd. Morgen brengen onze buren Arnold en Fenneke ons naar Schiphol en dan kan het avontuur beginnen. Om 13.20 vliegen we als het goed is naar Bangkok waar we om 06.45 lokale tijd aankomen. Daar zijn we dan 5 dagen voordat we daadwerkelijk naar Nieuw-Zeeland gaan.
We zullen jullie af en toe proberen op de hoogte te houden door hier wat te schrijven.
Dankjulliewel voor alle lieve berichtjes en tot over een aantal weken!

• 02 November 2014 - 15:11

Jakob En Margje Rigrn:

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie. Goede reis. En tot horens in Bangkok. Gr. Jakob uit Qatar en Margje uit hengelooooo.

• 02 November 2014 - 16:10

Corrie En Linze:

Een hele goede reis en heel veel plezier we gaan jullie volgen.

• 02 November 2014 - 21:51

Carla En Geert:

Hi Sharon en Jeroen, ook wij wensen jullie een fantastisch avontuur toe! Goede vlucht en wij wachten met smart op de verhalen! Groeten van iedereen hier!